טיפים בעיצוב פנים – טיפים כללים

 

ע"י אשליות ויזואליות ניתן להעלים ולתקן בעיות כמו: תקרות נמוכות,עמודים,ריצוף,חלונות, רצף של פתחים רבים בקיר אחד וכו'.

  1. לפני כל שינוי יש לחשוב על השימוש בחלל וכיצד ניתן יהיה להתאים אותו לצרכים ולדרישות שלכם מבחינת נוחות ופונקציונאליות, וכן,למראה הסופי אליו אתם שואפים להגיע: מראה קלאסי לחדר אורחים,מראה רך לחדר שינה הורים, מראה שובב וצבעוני לחדר ילדים, מראה מאופק וסולידי למשרד.
  1. רצוי ליצור סגנון אחיד שיתאים לאופייכם, ולאורח חייכם, תנו לסגנון אחד להוביל אתכם.
    אם החלטתם ללכת על הסגנון המודרני למשל, יש לדאוג לאבזור מתאים לא יהיה נכון למצוא גוף תאורה עתיק וילונות צבעוניים מהמזרח הרחוק, כריות מרוקאיות.
  1. במידה וקיימת מגבלה שלא ניתן להסוות כדאי ליצור נק' מוקד  אחרת בחדר שתמשוך את העין.
  1. כדי ליצור עניין, כדאי לנסות לשנות את הסידור הקלאסי של פרטי הריהוט, הסידור שגדלנו עליו בבית ההורים (והוריהם), של הספה הארוכה שבד"כ ממוקמת עם הגב לקיר כשבצידה האחד ספה קצרה יותר ובצידה השני כורסא שחלף זמנה מהעולם.
    נסו והעיזו בכיוונים שונים- זה לא דורש כסף ,אלא, כמה דקות מזמנכם ותתפלאו למראה התוצאות.
  1. בחדר אורחים קטן ניתן לשים ספה אחת ארוכה וכורסא או שניים (אם ניתן) ולרכוש שולחן  בגובה רגיל ומתחתיו  שולחן דמוי ספסל, נמוך יותר.
    להעמיד אותם אחד מתחת לשני ובשעת הצורך, לשלוף החוצה את השולח התחתון, "לזרוק עליו כריות" ולהפוך אותו לספסל ישיבה לעת מצור.
  1. ברהיטים כדאי לדעת במה להשקיע ולא רק במה לחסוך.
    מספיק ספה אחת איכותית ואליה להתאים אביזרים פשוטים יותר.
  1. אם אתם פוחדים להעיז לצבוע קירות בצבעים כדאי ראשית לצבוע קיר אחד, לנסות לחיות איתו כמה ימים ואז להחליט אם להמשיך או לנסות טון או גוון אחר.
  1. תוכלו ליצור תחושת חמימות בחדר ע"י שימוש בכריות,וילונות,צבעים חמים ותאורה נכונה .

חזרה לעמוד הטיפים